Optie 1: Product reeds defect bij ontvangst
In een uitzonderlijk geval is een product bij ontvangst reeds defect (DOA, Dead On Arrival). Neem binnen 7 werkdagen na ontvangst contact op met onze klantenservic: xclusive-deals@hotmail.com en meld uw klacht. In dit geval krijgt u een nieuw product en hoeft geen reparatieprocedure te doorlopen.
Spelregels DOA-procedure:
§ Het product dient in originele, ongebruikte staat te zijn.
§ Het product dient in de onbeschadigde, niet beschreven fabrieksverpakking voorzien van alle accessoires en boekjes te worden geretourneerd.
§ Na ontvangst en controle stuurt Xclusive-Deals u gratis een nieuw product toe. Uiteraard dient uw retour te voldoen aan bovenstaande voorwaarden. Xclusive Deals streeft ernaar uw retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken.
Optie 2: Product is defect binnen de garantie
Xclusive Deals biedt al haar klanten de mogelijkheid om 6 maanden gebruik te maken van fabrieksgarantie. Voor accessoires, waaronder batterijen, geldt een afwijkende termijn van 3 maanden. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden met uw product, doorloop dan de volgende stappen:
1. Meld uw product aan op: info@xclusive-deals.nl. Zorg ervoor dat u het aankoopbewijs of voucher in kopie meestuurt bij de melding van de klacht.
2. Xclusive Deals neemt contact met u op m.b.t. de retourprocedure
Onze ervaring is dat als de reparatie van uw product binnen de garantie valt, dat uw product binnen een week gerepareerd naar u teruggestuurd wordt.
Wel of geen garantie?
Het reparatiecentrum van Xclusive Deals bepaalt vervolgens of er sprake is van een defect dat binnen of buiten de garantie valt. Val-, stoot-, vocht- en/of waterschade, zomede beschadigingen aan het scherm of de telefoon/tablet zelf, zijn in ieder geval uitgesloten van garantie. Mocht er sprake zijn van reparatie onder garantie, dan wordt het product na reparatie weer gratis bij u afgeleverd. Constateert het reparatiecentrum, dat de klachten niet gegrond zijn en/of niet kunnen worden onderschreven, dan worden de kosten van het onderzoek en verzending (circa € 65,00) aan u doorberekend.
Mocht er sprake zijn van een defect buiten de garantie, dan wordt u hier door Xclusive Deals van op de hoogte gebracht. U hebt vervolgens de keuze tussen reparatie (indien mogelijk) tegen betaling, het kosteloos laten vernietigen van uw product of het ongerepareerd retour zenden van uw product tegen betaling van onderzoeks- en verzendkosten (ongeveer €65,-).
Reparatiestatus
De normale doorlooptijd van een reparatie is 5 tot 10 werkdagen, maar kan uitlopen als er onderdelen nabesteld moeten worden.
Optie 3: Product defect buiten de garantie
Als uw product defect raakt na de gestelde garantietermijn, dan kan Xclusive Deals helaas niet zoveel meer voor u betekenen. Het is vaak wel mogelijk om uw product te laten repareren, maar vaak zijn hier hoge kosten aan verbonden.
Gebruiksschade
Als een product beschadigingen oploopt door het gebruik ervan, dan valt dit niet binnen de garantie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan valschade en vochtschade. Vochtschade ontstaat doordat vloeistoffen in uw toestel komen en onderdelen laten corroderen of kortsluiting veroorzaken.
Welkom op Xclusive-Deals.nl!
Op Xclusive-Deals vindt u een ruim assortiment aan gadgets en allerlei tech products voor binnen- en buitenshuis. Wij bieden bijvoorbeeld o.a. robotstofzuigers, smart watches, camera's, (solar en kerst) verlichting, deurbellen met camera, (gaming) oordopjes, USB hubs, SD cards, quick chargers en diverse trendgevoelige gadgets aan!
Bent u naar iets specifieks op zoek? Neem dan contact met ons.
Afhaalpunt / buurtpunt
Wij fungeren ook als buurtpunt, waarbij u uw pakketten kunt op- en afhalen (van UPS/ GLS).
Komt u bij ons een pakket van UPS/ ViaTim of GLS ophalen of afgeven? Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend, van 10:00 tot 16:00 uur. Vergeet niet om uw ID mee te nemen en indien van toepassing uw afhaalcode.
Adresgegevens:
Kweekgrasstraat 16, 1313 BX, Almere (Bedrijventerrein achter benzinepomp)